Účty pro více uživatelů
Vytvořte účty pro oddělení nebo členy týmu pro společnou práci na průzkumech
Vyzkoušet zdarmaPřístup pro více uživatelů
Vytvořte individualizované účty pro uživatele z jednoho oddělení nebo poskytněte samostatné přístupy různým oddělením, jako jsou marketing, HR nebo IT. Tato flexibilita umožňuje různým týmům efektivně využívat nástroj podle jejich specifických potřeb.
Různé úrovně přístupu
Máte plnou kontrolu nad přístupem k průzkumům. Rozhodněte, zda budou průzkumy dostupné pro plný přístup, jen pro čtení, nebo zda zůstanou skryty pouze ve vašem účtu. Tímto způsobem si zachováte kontrolu nad citlivými daty a zajišťujete jejich bezpečnost.
Společné vytváření průzkumu
Umožněte svému týmu spolupracovat na tvorbě obsahu a designu dotazníků. Každý člen týmu může přispívat ke změnám otázek a spravovat průzkumy, což podporuje týmovou spolupráci a kreativitu.
Databáze firemních materiálů
Vytvořte centrální databázi průzkumů, šablon, datových filtrů a sdílejte je s celou vaší organizací. Tímto způsobem urychlíte práci svého týmu a zajistíte konzistenci vašich materiálů.
Spolupráce na analýze výsledků
Spolupracujte s vaším týmem na analýze výsledků průzkumů. Každý uživatel může vytvářet vlastní reporty a distribuovat je po celé společnosti, což podporuje široké sdílení informací a zvyšuje angažovanost v týmu.
Vytvořte účty pro oddělení nebo členy týmu pro společnou práci na průzkumech
Vyzkoušet zdarmaProzkoumejte všechny možnosti
- Přehled možností
- Typy otázek
- Vícejazyčný dotazník
- Branding & White Label
- Logika a větvení otázek
- Testy & Kvízy
- Sdílení & Spolupráce
- Formuláře
- Distribuce dotazníku
- E-mailové dotazníky
- Webové dotazníky
- Workflow & Automatizace
- Identifikace respondentů
- Analýza výsledků
- Reporty
- Dashboardy výsledků
- API & Integrace
- Tagování odpovědí
- Bezpečnost dat