TAGOVÁNÍ ODPOVĚDÍ V PRŮZKUMU
Z otevřených odpovědí určete, co je nejdůležitější, a správně je kategorizujte
Vyzkoušet zdarmaPřiřazení odpovědí ke kategoriím
Efektivně organizujte a analyzujte odpovědi z průzkumu tím, že je přiřadíte do specifických kategorií, jako jsou cena, produkt, zákaznický servis a procesy. Toto uspořádání usnadňuje porozumění klíčovým oblastem zájmu vašich zákazníků.
Analýza sentimentu
Rozlišujte mezi pozitivními a negativními odpověďmi ve vašich průzkumech pro hlubší porozumění emocím a postojům vašich klientů. Tato analýza sentimentu vám umožní lépe pochopit, jak zákazníci vnímají vaše služby a produkty.
Sledování trendů nálady zákazníka
Pozorujte, jak se mění nálady zákazníků a témata diskusí v čase. Monitorujte dopady vašich změn v procesech na zákaznické vnímání a zjišťujte, zda tyto změny přinášejí očekávané výsledky.
Akce na základě zpětné vazby
Využijte získanou zpětnou vazbu pro konkrétní akce. Poskytněte relevantní informace z konkrétních kategorií odpovídajícím oddělením a podněcujte změny v souladu s potřebami a přáními vašich zákazníků.
Z otevřených odpovědí určete, co je nejdůležitější, a správně je kategorizujte
Vyzkoušet zdarmaProzkoumejte všechny možnosti
- Přehled možností
- Typy otázek
- Vícejazyčný dotazník
- Branding & White Label
- Logika a větvení otázek
- Testy & Kvízy
- Sdílení & Spolupráce
- Formuláře
- Distribuce dotazníku
- E-mailové dotazníky
- Webové dotazníky
- Workflow & Automatizace
- Identifikace respondentů
- Analýza výsledků
- Reporty
- Dashboardy výsledků
- API & Integrace
- Tagování odpovědí
- Bezpečnost dat