Splňují vaše webové stránky tržní standardy?
Využijte náš snadno ovladatelný a profesionální nástroj pro získávání zpětné vazby přímo na vašem webu. Sbírejte cenné názory uživatelů ve vhodném čase a kontextu, přímo v okamžiku, kdy interagují s vašimi webovými stránkami.
Chcete si o nabídce nejprve promluvit? Kontaktujte nás
Důvěřují nám
Co říkají naši zákazníci
Po mnoha doporučeních jsme otestovali Startquestion, který se ukázal jako snadno použitelný a flexibilní průzkumný software. Oceňujeme vysokou kvalitu, reakční dobu a trpělivost týmu zákaznické podpory. Startquestion nám pomáhá v mnoha případech použití souvisejících se zpětnou vazbou a vidíme, že jej pro své účely aktivně používá více uživatelů a oddělení.
Prozkoumejte funkce, které vám pomáhají rychle sbírat zpětnou vazbu od uživatelů:
Nastavte vzhled a konfiguraci přesně podle svých potřeb
Vyberte barvy a styl online průzkumu tak, aby ladily s vizuálním dojem vašeho webu. Rozhodněte, kdy a jak se má widget zobrazit: okamžitě, po určité době, při skrolování stránky nebo až poté, co uživatel zvažuje opuštění stránky.
Spusťte průzkum během několika málo minut
Vytvoření a nasazení widgetu je nyní rychlé jako blesk. Stačí připravit otázky a vložit kód na váš web. To můžete udělat sami, přes Google Tag Manager (GTM) nebo požádat vaše IT oddělení. Instalaci kódu provádíte pouze jednou a poté může tvůrce průzkumu snadno spouštět další průzkumy v panelu Startquestion.
Zaměřte se na svůj cíl s přesností
Online průzkum může být cílen na konkrétní uživatelské chování, akce nebo charakteristiky. Můžete reagovat na data, která již máte k dispozici, jako jsou výsledky průzkumu NPS nebo informace o službách, které vaši uživatelé používají. Vaše cílení bude přesné a účinné.
Optimalizujte zpětnou vazbu a získávejte maximum z vašich nástrojů
Maximalizujte využití zpětné vazby uživatelů s našimi integračními možnostmi. Se Startquestion můžete automatizovat přenos uživatelského zpětného vzkazu přímo do vašeho CRM, zobrazit ho v Google Analytics nebo sdílet přes Slack. Naše platforma umožňuje jednoduchou integraci s nejpopulárnějšími nástroji, včetně Zapier, Freshmail, Salesmanago, Thulium, Google Analytics, Zendesk a mnoha dalšími. Tímto způsobem získáte co nejvíce hodnoty z vaší zpětné vazby a můžete efektivněji řídit své podnikání.
Nevyhovuje vám tento vzor? Napište nám, jaké téma vás zajímá
Podívejte se na další vzory dotazníků z kategorie uživatelská zkušenost (UX)
-
Relační NPS průzkum
-
Widgetový průzkum: Jak můžeme zlepšit naše webové stránky?
-
Průzkum očekávání zákazníka
-
Hodnocení produktu
-
Průzkum zapojení uživatelů produktu
-
Widgetový průzkum pro opuštění webu
-
Widgetový průzkum: vyhledávání Google
-
Validace produktu
-
Widgetový churn průzkum: proč zákazníci odcházejí?
-
Dotazník pro blog
-
Průzkum konkurence
-
Widgetový průzkum: zpětná vazba čtenářů
-
Widgetový průzkum nečinnosti uživatelů
-
Dotazník pro hodnocení článku
-
Spokojenost zákazníků
-
Ověření nových funkcí
-
Odběr newsletteru pomocí widgetu
-
Průzkum vhodnosti produktu na trhu
-
Průzkum zpětné vazby - demo
-
Průzkum konkurenčních výhod
-
Formulář nápadů zákazníků pro nové funkce
-
Customer Effort Score Pop-up
-
E-Commerce průzkum
-
CES průzkum
-
Průzkum spokojenosti zákaznických služeb
-
Widgetový průzkum cílové skupiny
-
Widgetový průzkum nacenění
-
Widgetový průzkum: Jak jste našli náš web?
-
Widgetový průzkum elasticity ceny produktu
-
Widgetový průzkum: navigace na webu
-
Widgetový průzkum opuštění nákupního košíku
-
Widgetový průzkum: důvod návštěvy webu
-
Widgetový průzkum odchodu z webových stránek
-
Widgetový průzkum: rekrutace uživatelských testerů
-
Widgetový průzkum: hodnocení funkcí webu
-
Widgetový průzkum: efektivita webu
-
Hodnocení webových stránek pomocí widgetu
-
Průzkum uživatelské zkušenosti (UX)
Máte nějaké dotazy ohledně zpětné vazby k produktu?
Vytvořte si bezplatný účet na Startquestion
Prozkoumejte další řešení Startquestion
Zákaznická zkušenost
Názory zaměstnanců
Uživatelský průzkum