Přemýšlejí vaši zákazníci o vaší značce dobře a doporučují ji svým přátelům?

Více než dvě třetiny společností z Fortune 1000 si vybraly NPS jako svůj nástroj pro měření loajality zákazníků. Nezůstávejte pozadu - použijte nejpopulárnější metodu měření zákaznické věrnosti na světě. Vyzkoušejte naše připravené NPS šablony, snadno odešlete průzkum zákazníkům a nechte nás vypočítat vaše skóre NPS .

Chcete si o nabídce nejprve promluvit? Kontaktujte nás

Důvěřují nám

  • logo
  • logo
  • logo
  • logo
  • logo
  • logo
  • logo

Objevte výhody Net Promoter Score

Kompas ukazující směr

NPS přetváří složitost naší reality na jeden přehledný ukazatel, který slouží jako spolehlivý kompas pro rozvoj vaší společnosti. Tento ukazatel vám poskytne jasné směrování, ukazuje, kam se ubírat, a umožní vám efektivně sledovat váš pokrok porovnáním s minulými výsledky. S NPS snadno zjistíte, zda si vaše značka udržuje pozitivní vnímání mezi zákazníky, nebo zda dochází k poklesu jejich důvěry.

Skóre a vysvětlení v jednom čísle

Zatímco samotná otázka NPS odhalí celkový postoj zákazníka, nevysvětluje, co tento postoj motivuje. Proto jsou v NPS průzkumech zahrnuty další otázky, které se dotýkají důvodů za tímto postojem. Tyto otázky umožňují i loajálním zákazníkům vyjádřit, v čem vidí prostor pro zlepšení. Díky tomu získáte nejen kvantitativní data, ale také kvalitativní náhledy, které jsou klíčové pro kontinuální zlepšování vaší značky.

Přeměňte kritiky na příznivce

Existuje vysoká pravděpodobnost, že zákazník zůstane loajální vaší značce, pokud efektivně a rychle řešíte jakékoliv nepříjemnosti, na které upozorní v průzkumu. Tento fenomén je známý jako 'Paradox obnovy služby'. Zákazníci často pociťují větší spokojenost, když vidí, že společnost aktivně řeší jejich problémy, než kdyby v průběhu interakce se značkou nenarazili na žádné potíže. Tento jev ukazuje, jak důležitá je rychlá a efektivní reakce na zákaznické stížnosti pro budování silných vztahů s klienty.

Využijte potenciál vašich fanoušků

Zapojte své spokojené zákazníky do podpory vaší značky. Když od vás zákazníci obdrží skvělou službu nebo produkt, povzbuzujte je k zanechání pozitivního komentáře na platformách jako Google Maps, Opineo, TripAdvisor a dalších. Zákazníci, kteří jsou s vaší značkou spokojení, jsou často ochotni sdílet své zkušenosti, což vám pomůže přilákat další věrné klienty. Tento postup nejen rozšiřuje povědomí o vaší značce, ale také posiluje důvěru nových zákazníků v kvalitu vašich produktů a služeb.

Funkce Startquestion užitečné při provádění studie NPS

Odesílání průzkumu "kapajícím" způsobem

V rámci průzkumů NPS je klíčové kontaktovat každého zákazníka, který věnuje čas vyplnění vašeho dotazníku, a budovat s ním vztah.

Tady přichází na řadu strategie 'kapajícího' odesílání pozvánek. Startquestion umožňuje rozesílat pozvánky průběžně – každý den 1 % vaší zákaznické základny, a to po dobu 100 dnů. Tento přístup vám umožní neustále sledovat 'Pulz zákazníka', což zjednodušuje řešení jakýchkoliv problémů, které zákazníci ve vašem průzkumu zmíní. Zároveň to poskytuje prostor pro budování vztahu s pasivními zákazníky a pro vyjádření vděku promotérům, kteří hodnotí vaši značku vysoko.

Přizpůsobitelný obsah průzkumu

S využitím Startquestion můžete klást další cílené hloubkové otázky různým skupinám zákazníků. Máte možnost ptát se kritiků, co přesně vedlo k jejich nízkému hodnocení vašich služeb či produktů, a naopak se můžete dozvědět od promotérů, proč si myslí, že si vaše značka zaslouží vysoké hodnocení.

Tento přístup vám umožní využít zpětnou vazbu od kritiků k vylepšení vašich procesů a posilnění kvality vašich služeb. Zároveň vám poskytne hotový marketingový obsah od promotérů, který můžete efektivně využít pro přilákání nových zákazníků a posílení povědomí o vaší značce.

Uzavření smyčky

S naším systémem můžete snadno spravovat tok zpětné vazby od zákazníků. Každý názor nebo hodnocení lze jednoduše označit, přiřadit mu specifický stav a v případě potřeby poslat upomínky, pokud daný problém ještě nebyl vyřešen. Toto umožňuje efektivní sledování a řešení jakýchkoliv zákaznických připomínek nebo problémů.

Navíc, naši specialisté jsou připraveni vám pomoci s nastavením platformy tak, aby dokonale vyhovovala specifickým potřebám a organizační struktuře vaší společnosti. Poskytneme vám personalizovanou podporu a poradenství, abyste mohli využít všechny výhody našeho nástroje pro maximální efektivitu vaší práce.

Okamžitá reakce na kritické hlasy

Hlas zákazníka by měl být slyšet napříč celou vaší organizací. Startquestion umožňuje automaticky zasílat upozornění o každém kritickém názoru těm, kdo jsou odpovědní za péči o zákazníky. Díky možnosti integrace s různými platformami může Startquestion přenášet cenné názory a postřehy vašich klientů přímo do komunikačních nástrojů jako Slack, a prostřednictvím integrace s Zapier i do dalších systémů, včetně Microsoft Teams.

Tato flexibilita v integraci zajišťuje, že klíčové informace od zákazníků jsou rychle a efektivně sdíleny s příslušnými týmy, což umožňuje rychlou reakci a zvyšuje celkovou reaktivitu vaší společnosti na zákaznické požadavky a připomínky.

Snadné sdílení výsledků

Vytvořte dynamický živý dashboard (někdy označovaný jako 'živá nástěnka'), který umožní zainteresovaným stranám přistupovat k online výsledkům a provádět hlubší analýzy. Tento nástroj umožní sledovat hodnocení NPS napříč různými zákaznickými segmenty nebo pobočkami vaší společnosti, což je obzvláště cenné pro získání přehledu o tom, jak je vaše značka vnímána.

Díky živému dashboardu bude možné okamžitě po dokončení průzkumu zákazníkem sledovat aktuální trendy NPS, což poskytuje všem zaměstnancům vaší společnosti okamžitou zpětnou vazbu o tom, zda vaše podnikání směřuje správným směrem.


Nevyhovuje vám tento vzor? Napište nám, jaké téma vás zajímá


Podívejte se na další vzory dotazníků z kategorie zpětná vazba zákazníka (CX)

Zobrazit více

Máte nějaké dotazy ohledně NPS?

Vytvořte si bezplatný účet na Startquestion

Chcete si o nabídce nejprve promluvit? Kontaktujte nás

Startquestion oceňují uživatelé na celém světě