Jsou vaši zákazníci spokojeni se spoluprací s vaší značkou?
Víte, že každý třetí zákazník se obrátí na konkurenci po jednom špatném zážitku? A co je více, většina z nich odejde bez sdělení důvodu. S průzkumy spokojenosti zákazníků (CSAT) můžete hlouběji proniknout do potřeb a problémů vašich klientů. Tyto informace jsou zásadní pro formulaci efektivních obchodních strategií a rozhodnutí.
Chcete si o nabídce nejprve promluvit? Kontaktujte nás
Důvěřují nám
Funkce Startquestion užitečné pro průzkum zákaznické spokojenosti
Neodolatelná pozvánka pro zákazníka
Vyberte si nejúčinnější způsob doručení průzkumu - ať už e-mailem, odkazem, SMS, QR kódem, nebo přímo na vašem webu. Díky Startquestion můžete odesílat zprávy přímo z vašeho SMTP serveru, což snižuje riziko, že skončí v spamu, a umožňuje vám zaslat zákazníkovi osobní a přitažlivou pozvánku. Osobní přístup zvyšuje šance, že si vaše zpráva získá pozornost zákazníka mezi ostatními e-maily.
Personalizovaný dotazník a obsah
Zákazníci oceňují, když se o ně značka skutečně stará. Vybírejte si z různých grafických designů a vytvářejte atraktivní průzkumy. Personalizovaná pozvánka k účasti a průzkum ukazují, že vaše značka chápe a váží si každého jednotlivého zákazníka.
Sdílení výsledků s týmem
Zpětnou vazbu od zákazníků můžete rychle a efektivně sdílet se svým týmem. Nastavte upozornění, aby tým zákaznického servisu, manažeři zákaznických zkušeností a další relevantní osoby okamžitě obdrželi informace o jakékoliv negativní zpětné vazbě. To vám umožní rychle reagovat a zlepšit zákaznickou zkušenost.
Přímý kontakt se zákazníky
Nabízíme vám možnost provádět jak anonymní, tak otevřené průzkumy, podle preferencí vašich zákazníků. Možnost identifikace respondentů vám umožní rychle reagovat na získanou zpětnou vazbu, což je zásadní pro rychlé řešení problémů a zlepšení zákaznického servisu.
Vždy aktuální výsledky
Vytvořte atraktivní dasboardy a sdílejte aktuální výsledky průzkumů s celou vaší organizací. S našimi LIVE reporty získáte okamžitý přehled o výsledcích v reálném čase. Kromě toho můžete rychle připravit a stáhnout reporty ve formátu, který preferujete, ať už je to PDF, DOCX nebo jiný.
Pokročilé analytické nástroje
Využijte shromážděnou zpětnou vazbu k zlepšení spokojenosti zákazníků a posílení vašich tržeb. Náš rozsáhlý analytický modul vám umožní efektivně sledovat trendy, vytvářet žebříčky a filtrovat výsledky, což vám poskytne hloubkový přehled o potřebách a preferencích vašich zákazníků.
Nevyhovuje vám tento vzor? Napište nám, jaké téma vás zajímá
Podívejte se na další vzory dotazníků z kategorie zpětná vazba zákazníka (CX)
-
Průzkum kvality spokojenosti se službami
-
Průzkum potřeb zákazníků
-
Průzkum zpětné vazby k produktu (NPS)
-
Spokojenost zákazníků
-
Průzkum Customer Exit
-
Průzkum Net Promoter® Score (NPS)
-
Průzkum nápadové schránky
-
Průzkum vývoje se zákazníkem
-
NPS průzkum SaaS společnosti
-
Customer Effort Score (průzkum po kontaktování zákaznického servisu)
-
Průzkum spokojenosti se službami
-
Průzkum kontinuity podnikání v době COVID-19
-
Průzkum zpětná vazba zákazníka
Máte nějaké dotazy ohledně průzkumů spokojenosti zákazníků?
Vytvořte si bezplatný účet na Startquestion
Prozkoumejte další řešení Startquestion
Zákaznická zkušenost
Názory zaměstnanců
Uživatelský průzkum