Proměňte svou zákaznickou podporu v tým superhrdinů

Až 80% zákazníků může opustit společnost, pokud jsou nespokojeni s kvalitou zákaznické podpory. Pravidelně měřte úroveň spokojenosti s vaším zákaznickým servisem pomocí metody Customer Effort Score. Takto udržíte nejvyšší možné standardy v zákaznickém servisu a zvyšíte loajalitu vašich zákazníků.

Chcete si o nabídce nejprve promluvit? Kontaktujte nás

Důvěřují nám

  • logo
  • logo
  • logo
  • logo
  • logo
  • logo
  • logo

Objevte výhody Customer Effort Score (CES):

Identifikace slabých stránek

Zjistěte, které aspekty vašeho zákaznického servisu potřebují zlepšení. Ať už jde o pomalé odpovědi na e-maily, nedostatečnou komunikaci přes chat, nebo dlouhé čekací doby na telefonu, průzkumy vám pomohou odhalit a odstranit tyto slabé stránky pro zvýšení celkové efektivnosti.

Rozpoznání vašich nejlepších lidí

S průzkumem CES získáte cennou zpětnou vazbu o výkonu vašich zaměstnanců. Identifikujte a oceněte vaše nejlepší konzultanty a použijte tyto informace pro plánování školení a motivaci zaměstnanců.

Porozumění potřebám zákazníků

Analyzujte zákaznickou zkušenost a získejte hlubší porozumění potřebám a překážkám vašich zákazníků. Tento vhled vám umožní rychleji identifikovat a řešit problémy, které by jinak mohly zůstat nepovšimnuty.

Zlepšení kontaktu se zákaznickým servisem

Výzkum kontaktů se zákaznickým servisem má za cíl zvýšit spokojenost zákazníků, zkrátit průměrný čas a zlepšit kvalitu řešení problémů. Profesionální a efektivně jednající zákaznický servis nejen šetří čas, ale i snižuje náklady spojené s poskytováním zákaznického servisu.

Co říkají naši zákazníci

opinion image

Po mnoha doporučeních jsme otestovali Startquestion, který se ukázal jako snadno použitelný a flexibilní průzkumný software. Oceňujeme vysokou kvalitu, reakční dobu a trpělivost týmu zákaznické podpory. Startquestion nám pomáhá v mnoha případech použití souvisejících se zpětnou vazbou a vidíme, že jej pro své účely aktivně používá více uživatelů a oddělení.

Krzysztof Gabruk

Customer Experience Chapter Leader v Santander Bank Poland

Santander logo
Přečíst další recenze

Funkce Startquestion užitečné při provádění průzkumu zákaznických služeb

Pohodlné odesílání průzkumů

Maximalizujte pohodlí vašich klientů při odesílání průzkumů. Ať už preferují odpovídat prostřednictvím e-mailu, QR kódu, odkazu na průzkum umístěném na vaší doméně, nebo přímo z vašeho CRM, nabízíme vám řešení přizpůsobené jejich potřebám. Cílem je poskytnout hladký zážitek a zajistit tak vysokou míru odezvy.

Vlastní design

Náš průzkum můžete přizpůsobit tak, aby působil intuitivně a příjemně pro vaše respondenty. Zajistěte logickou navigaci otázek a personalizujte design průzkumu tak, aby odpovídal barvám a stylu vaší značky s možností použití vlastního CSS.

Integrace s jinými nástroji

Využijte sílu automatizace a integrujte Startquestion s oblíbenými nástroji jako Thulium, Salesforce a Zapier. Tato integrace vám nejen ušetří čas, ale také zefektivní proces sběru zpětných vazeb. Tímto způsobem můžete snadno propojit průzkumy se svými stávajícími systémy pro zákaznický servis, což vám umožní získat cenné informace s minimální námahou.

Upozornění a rychlá reakce na vyřešené problémy

Zkrácení času je v zákaznickém servisu klíčové. Nastavte si upozornění na kritickou zpětnou vazbu, aby vaše týmy mohly okamžitě reagovat na jakékoli problémy. Identifikujte konkrétního zákazníka, který problém nahlásil, a poskytněte mu rychlé řešení. Tento přístup nejen zlepšuje zákaznický servis, ale také buduje důvěru a loajalitu zákazníků.

Živé výsledky a automatické reporty

Sledujte výsledky vašeho výzkumu v reálném čase a sdílejte je snadno s týmem nebo managementem. Naše platforma umožňuje jednoduché generování reportů v preferovaných formátech (PDF, raw data, PPT). S funkcí ŽIVÝCH reportů může kdokoli sledovat aktuální výsledky v reálném čase, což usnadňuje rozhodování a zvyšuje transparentnost procesů.


Nevyhovuje vám tento vzor? Napište nám, jaké téma vás zajímá


Podívejte se na další vzory dotazníků z kategorie zpětná vazba zákazníka (CX)

Zobrazit více

Máte nějaké dotazy ohledně průzkumu zákaznických služeb?

Vytvořte si bezplatný účet na Startquestion

Chcete si o nabídce nejprve promluvit? Kontaktujte nás

Startquestion oceňují uživatelé na celém světě