Proměňte svou zákaznickou podporu v tým superhrdinů
Až 80% zákazníků může opustit společnost, pokud jsou nespokojeni s kvalitou zákaznické podpory. Pravidelně měřte úroveň spokojenosti s vaším zákaznickým servisem pomocí metody Customer Effort Score. Takto udržíte nejvyšší možné standardy v zákaznickém servisu a zvyšíte loajalitu vašich zákazníků.
Chcete si o nabídce nejprve promluvit? Kontaktujte nás
Důvěřují nám
Co říkají naši zákazníci
Po mnoha doporučeních jsme otestovali Startquestion, který se ukázal jako snadno použitelný a flexibilní průzkumný software. Oceňujeme vysokou kvalitu, reakční dobu a trpělivost týmu zákaznické podpory. Startquestion nám pomáhá v mnoha případech použití souvisejících se zpětnou vazbou a vidíme, že jej pro své účely aktivně používá více uživatelů a oddělení.
Funkce Startquestion užitečné při provádění průzkumu zákaznických služeb
Pohodlné odesílání průzkumů
Maximalizujte pohodlí vašich klientů při odesílání průzkumů. Ať už preferují odpovídat prostřednictvím e-mailu, QR kódu, odkazu na průzkum umístěném na vaší doméně, nebo přímo z vašeho CRM, nabízíme vám řešení přizpůsobené jejich potřebám. Cílem je poskytnout hladký zážitek a zajistit tak vysokou míru odezvy.
Vlastní design
Náš průzkum můžete přizpůsobit tak, aby působil intuitivně a příjemně pro vaše respondenty. Zajistěte logickou navigaci otázek a personalizujte design průzkumu tak, aby odpovídal barvám a stylu vaší značky s možností použití vlastního CSS.
Integrace s jinými nástroji
Využijte sílu automatizace a integrujte Startquestion s oblíbenými nástroji jako Thulium, Salesforce a Zapier. Tato integrace vám nejen ušetří čas, ale také zefektivní proces sběru zpětných vazeb. Tímto způsobem můžete snadno propojit průzkumy se svými stávajícími systémy pro zákaznický servis, což vám umožní získat cenné informace s minimální námahou.
Upozornění a rychlá reakce na vyřešené problémy
Zkrácení času je v zákaznickém servisu klíčové. Nastavte si upozornění na kritickou zpětnou vazbu, aby vaše týmy mohly okamžitě reagovat na jakékoli problémy. Identifikujte konkrétního zákazníka, který problém nahlásil, a poskytněte mu rychlé řešení. Tento přístup nejen zlepšuje zákaznický servis, ale také buduje důvěru a loajalitu zákazníků.
Živé výsledky a automatické reporty
Sledujte výsledky vašeho výzkumu v reálném čase a sdílejte je snadno s týmem nebo managementem. Naše platforma umožňuje jednoduché generování reportů v preferovaných formátech (PDF, raw data, PPT). S funkcí ŽIVÝCH reportů může kdokoli sledovat aktuální výsledky v reálném čase, což usnadňuje rozhodování a zvyšuje transparentnost procesů.
Nevyhovuje vám tento vzor? Napište nám, jaké téma vás zajímá
Podívejte se na další vzory dotazníků z kategorie zpětná vazba zákazníka (CX)
-
Průzkum kvality spokojenosti se službami
-
Průzkum potřeb zákazníků
-
Průzkum zpětné vazby k produktu (NPS)
-
Spokojenost zákazníků
-
Průzkum Customer Exit
-
Průzkum Net Promoter® Score (NPS)
-
Průzkum nápadové schránky
-
Průzkum vývoje se zákazníkem
-
NPS průzkum SaaS společnosti
-
Customer Effort Score (průzkum po kontaktování zákaznického servisu)
-
Průzkum spokojenosti se službami
-
Průzkum kontinuity podnikání v době COVID-19
-
Průzkum zpětná vazba zákazníka
Máte nějaké dotazy ohledně průzkumu zákaznických služeb?
Vytvořte si bezplatný účet na Startquestion
Prozkoumejte další řešení Startquestion
Zákaznická zkušenost
Názory zaměstnanců
Uživatelský průzkum