Důvěřují nám
Průzkum potřeb zákazníků
Proč neoslovuje vaše nabídka zákazníky?
Omezený rozpočet na průzkum trhu? Provedení vlastního průzkumu potřeb zákazníků je efektivní a cenově dostupná alternativa k dražším agenturním službám. S tímto přístupem získáte všechny klíčové informace, které zajistí, že vaše produkty a služby přesně odpovídají požadavkům trhu.
Spokojenost zákazníků
Jsou vaši zákazníci spokojeni se spoluprací s vaší značkou?
Víte, že každý třetí zákazník se obrátí na konkurenci po jednom špatném zážitku? A co je více, většina z nich odejde bez sdělení důvodu. S průzkumy spokojenosti zákazníků (CSAT) můžete hlouběji proniknout do potřeb a problémů vašich klientů. Tyto informace jsou zásadní pro formulaci efektivních obchodních strategií a rozhodnutí.
Zákaznické služby
Splňuje zákaznický servis ve vaší společnosti očekávání zákazníků?
Až 80% zákazníků může opustit společnost, pokud jsou nespokojeni s kvalitou zákaznické podpory. Pravidelně měřte úroveň spokojenosti s vaším zákaznickým servisem pomocí metody Customer Effort Score. Takto udržíte nejvyšší možné standardy v zákaznickém servisu a zvyšíte loajalitu vašich zákazníků.
Transakční průzkum
Zákazníci volí produkty a služby konkurence?
Po každém nákupu nebo využití vaší služby se obraťte na zákazníky s jednoduchým průzkumem. Sbírejte jejich názory na centrálním místě, analyzujte získanou zpětnou vazbu a využijte ji pro informovaná obchodní rozhodnutí. Tento přístup vám pomůže zvýšit úspěšnost transakcí a zabránit ztrátě zákazníků.
Net Promoter Score
Co si myslí vaši zákazníci o značce a doporučují ji svým přátelům?
Více než dvě třetiny společností z Fortune 1000 si vybraly NPS jako svůj nástroj pro měření loajality zákazníků. Nezůstávejte pozadu – objevte výhody této světově nejrozšířenější metody. Vyzkoušejte naši připravenou šablonu NPS, snadno odešlete průzkum zákazníkům a nechte nás vypočítat vaše skóre NPS.
Proč zkoumat se Startquestion?
Co říkají naši zákazníci
Po mnoha doporučeních jsme otestovali Startquestion, který se ukázal jako snadno použitelný a flexibilní průzkumný software. Oceňujeme vysokou kvalitu, reakční dobu a trpělivost týmu zákaznické podpory. Startquestion nám pomáhá v mnoha případech použití souvisejících se zpětnou vazbou a vidíme, že jej pro své účely aktivně používá více uživatelů a oddělení.
ENTERPRISE PLÁN
Řešení pro týmy a firemní zákazníky hledající individuální přístup
Doplňující funkce Enterprise plánu:
- white label průzkumů pod doménou společnosti,
- sdílení mezi více uživateli,
- individuální SLA, DPA a fakturace,
- vlastní success manažer.
Rádi si vyslechneme vaše potřeby na contact@startquestion.cz