Vytvářejte dobré vztahy se svými zákazníky

Spokojený zákazník je šťastný zákazník. Online průzkum vám pomůže zvýšit spokojenost kupujících, vytvořit základ loajálních propagátorů značky a pečovat o dobré vztahy se zákazníky.

Důvěřují nám

  • logo
  • logo
  • logo
  • logo
  • logo
  • logo
  • logo

Průzkum potřeb zákazníků

Proč neoslovuje vaše nabídka zákazníky?

Omezený rozpočet na průzkum trhu? Provedení vlastního průzkumu potřeb zákazníků je efektivní a cenově dostupná alternativa k dražším agenturním službám. S tímto přístupem získáte všechny klíčové informace, které zajistí, že vaše produkty a služby přesně odpovídají požadavkům trhu.

Více o průzkumu potřeb zákazníka šipka doprava

Spokojenost zákazníků

Jsou vaši zákazníci spokojeni se spoluprací s vaší značkou?

Víte, že každý třetí zákazník se obrátí na konkurenci po jednom špatném zážitku? A co je více, většina z nich odejde bez sdělení důvodu. S průzkumy spokojenosti zákazníků (CSAT) můžete hlouběji proniknout do potřeb a problémů vašich klientů. Tyto informace jsou zásadní pro formulaci efektivních obchodních strategií a rozhodnutí.

Více o průzkumu spokojenosti zákazníků šipka doprava

Zákaznické služby

Splňuje zákaznický servis ve vaší společnosti očekávání zákazníků?

Až 80% zákazníků může opustit společnost, pokud jsou nespokojeni s kvalitou zákaznické podpory. Pravidelně měřte úroveň spokojenosti s vaším zákaznickým servisem pomocí metody Customer Effort Score. Takto udržíte nejvyšší možné standardy v zákaznickém servisu a zvyšíte loajalitu vašich zákazníků.

Více o průzkumu zákaznického servisu šipka doprava

Transakční průzkum

Zákazníci volí produkty a služby konkurence?

Po každém nákupu nebo využití vaší služby se obraťte na zákazníky s jednoduchým průzkumem. Sbírejte jejich názory na centrálním místě, analyzujte získanou zpětnou vazbu a využijte ji pro informovaná obchodní rozhodnutí. Tento přístup vám pomůže zvýšit úspěšnost transakcí a zabránit ztrátě zákazníků.

Více o transakčním průzkumu šipka doprava

Net Promoter Score

Co si myslí vaši zákazníci o značce a doporučují ji svým přátelům?

Více než dvě třetiny společností z Fortune 1000 si vybraly NPS jako svůj nástroj pro měření loajality zákazníků. Nezůstávejte pozadu – objevte výhody této světově nejrozšířenější metody. Vyzkoušejte naši připravenou šablonu NPS, snadno odešlete průzkum zákazníkům a nechte nás vypočítat vaše skóre NPS.

Více o hodnocení NPS šipka doprava

Proč zkoumat se Startquestion?

  • ikonka

    Dlouholetá expertiza a důvěra

    S více než 10 lety zkušeností a jedním miliónem vytvořených průzkumů jsme si získali důvěru více než 20 000 firem. Naše služby neustále zdokonalujeme na základě cenné zpětné vazby od našich zákazníků, což nám umožňuje stále růst a inovovat.

  • ikonka

    Vynikající zákaznická podpora

    Jsme hrdí na to, že naše zákaznická podpora je vysoce hodnocena našimi klienty. Jsme zde, abychom vám poskytli veškerou potřebnou pomoc a rady týkající se průzkumů a našeho systému, aby váš zážitek byl co nejpříjemnější.

  • ikonka

    Tipy a nejlepší postupy

    Naši klienti mají přístup k obsáhlému blogu plnému užitečných tipů a nejlepších postupů. Naučíte se, jak formulovat efektivní otázky, dosáhnout vysoké míry odpovědí a maximálně využít získaných dat.

  • ikonka

    Zabezpečení na podnikové úrovni

    Zajistíme, že vaše data budou v bezpečí a zpracovávána v souladu s GDPR. Naše služby jsou důvěryhodné pro největší podniky, banky a lékařské instituce, což svědčí o naší schopnosti ochránit citlivé informace.

Startquestion oceňují uživatelé na celém světě

Co říkají naši zákazníci

opinion image

Po mnoha doporučeních jsme otestovali Startquestion, který se ukázal jako snadno použitelný a flexibilní průzkumný software. Oceňujeme vysokou kvalitu, reakční dobu a trpělivost týmu zákaznické podpory. Startquestion nám pomáhá v mnoha případech použití souvisejících se zpětnou vazbou a vidíme, že jej pro své účely aktivně používá více uživatelů a oddělení.

Krzysztof Gabruk

Customer Experience Chapter Leader v Santander Bank Poland

Santander logo
Přečíst další recenze
obrázek bloku

ENTERPRISE PLÁN

Řešení pro týmy a firemní zákazníky hledající individuální přístup

Doplňující funkce Enterprise plánu:

  • white label průzkumů pod doménou společnosti,
  • sdílení mezi více uživateli,
  • individuální SLA, DPA a fakturace,
  • vlastní success manažer.

Rádi si vyslechneme vaše potřeby na contact@startquestion.cz