Dotazník pro hodnocení článku
Čím dál více společností se zaměřuje na profesionální blogy, pomocná centra a průvodce na stránkách, kde sdílejí své znalosti s klienty. Jak zjistíte, zda to dělají správně?
Nevyhovuje vám tento vzor? Napište nám, jaké téma vás zajímá
Podívejte se na další vzory dotazníků z kategorie uživatelská zkušenost (UX)
-
Relační NPS průzkum
-
Widgetový průzkum: Jak můžeme zlepšit naše webové stránky?
-
Průzkum očekávání zákazníka
-
Hodnocení produktu
-
Průzkum zapojení uživatelů produktu
-
Widgetový průzkum pro opuštění webu
-
Widgetový průzkum: vyhledávání Google
-
Validace produktu
-
Widgetový churn průzkum: proč zákazníci odcházejí?
-
Dotazník pro blog
-
Průzkum konkurence
-
Widgetový průzkum: zpětná vazba čtenářů
-
Widgetový průzkum nečinnosti uživatelů
-
Dotazník pro hodnocení článku
-
Spokojenost zákazníků
-
Ověření nových funkcí
-
Odběr newsletteru pomocí widgetu
-
Průzkum vhodnosti produktu na trhu
-
Průzkum zpětné vazby - demo
-
Průzkum konkurenčních výhod
-
Formulář nápadů zákazníků pro nové funkce
-
Customer Effort Score Pop-up
-
E-Commerce průzkum
-
CES průzkum
-
Průzkum spokojenosti zákaznických služeb
-
Widgetový průzkum cílové skupiny
-
Widgetový průzkum nacenění
-
Widgetový průzkum: Jak jste našli náš web?
-
Widgetový průzkum elasticity ceny produktu
-
Widgetový průzkum: navigace na webu
-
Widgetový průzkum opuštění nákupního košíku
-
Widgetový průzkum: důvod návštěvy webu
-
Widgetový průzkum odchodu z webových stránek
-
Widgetový průzkum: rekrutace uživatelských testerů
-
Widgetový průzkum: hodnocení funkcí webu
-
Widgetový průzkum: efektivita webu
-
Hodnocení webových stránek pomocí widgetu
-
Průzkum uživatelské zkušenosti (UX)
Důvěřují nám
Doporučují nás
Po mnoha doporučeních jsme vyzkoušeli Startquestion, který se ukázal být snadno použitelným a flexibilním softwarem pro ankety. Oceňujeme vysokou kvalitu, rychlost reakce a trpělivost týmu zákaznické podpory. Startquestion nám pomáhá v mnoha aspektech spojených s zpětnou vazbou a vidíme, že jej aktivně používají stále více uživatelů a oddělení pro své účely.
Krzysztof Gabruk
Startquestion nám umožnilo zaručit anonymitu ankety našim zaměstnancům. Schopnost automaticky odesílat připomínky k dokončení studie nám pomohla získat výsledky - bez nich bychom jistě nedosáhli tak vysoké odezvy.
Sebastian Srebnicki
Klíčem k úspěchu projektu Hlasu zákazníka je integrace interních systémů klienta s online výzkumným softwarem. První zkušenost s systémem byla tak povzbuzující, že Medicover Polsko se rozhodl převést veškerý prováděný výzkum na platformu Startquestion.
Beata Dąbrowska
V Startquestion jsem našel to, co jsem si přál dělat později při rozvíjení své společnosti. Na jedné straně pečujeme o solidní a bezpečný technologický základ a na druhé straně nasloucháme potřebám, zapojujeme zákazníky do vývoje produktu a zaměřujeme se na řešení problémů.
Paweł Owczarek