Formulář pro sebehodnocení zaměstnance
Sebehodnocení je nezbytnou součástí celkového hodnocení zaměstnanců. Použijte připravený formulář pro vlastní hodnocení – shromažďujte, zobrazujte a filtrujte zpětnou vazbu na jednom místě a vytvářejte automatické zprávy pro HR.
Nevyhovuje vám tento vzor? Napište nám, jaké téma vás zajímá
Podívejte se na další vzory dotazníků z kategorie lidské zdroje (HR)
-
Průzkum Exit Interview
-
Průzkum Candidate Experience
-
Pulsní průzkum
-
Onboarding průzkum
-
Formulář pro sebehodnocení zaměstnance
-
Gallup průzkum angažovanosti zaměstnanců
-
Průzkum práce na dálku
-
Průzkum mobbingu v zaměstnání
-
Průzkum zpětné vazby po setkání / meetingu
-
Formulář žádosti o zaměstnání
-
Průzkum spokojenosti zaměstnanců
-
Průzkum náboru zaměstnanců
-
Formulář hodnocení zaměstnance
-
Průzkum vyhoření zaměstnanců
-
Průzkum zaměstnaneckých výhod
-
Průzkum spolupráce s nadřízeným
-
Průzkum stresu v práci
-
Průzkum hodnocení školení
-
Průzkum angažovanosti zaměstnanců
-
360° zpětná vazba
-
Zaměstnanecké Net Promoter Score (eNPS)
Důvěřují nám
Doporučují nás
Po mnoha doporučeních jsme vyzkoušeli Startquestion, který se ukázal být snadno použitelným a flexibilním softwarem pro ankety. Oceňujeme vysokou kvalitu, rychlost reakce a trpělivost týmu zákaznické podpory. Startquestion nám pomáhá v mnoha aspektech spojených s zpětnou vazbou a vidíme, že jej aktivně používají stále více uživatelů a oddělení pro své účely.
Krzysztof Gabruk
Startquestion nám umožnilo zaručit anonymitu ankety našim zaměstnancům. Schopnost automaticky odesílat připomínky k dokončení studie nám pomohla získat výsledky - bez nich bychom jistě nedosáhli tak vysoké odezvy.
Sebastian Srebnicki
Klíčem k úspěchu projektu Hlasu zákazníka je integrace interních systémů klienta s online výzkumným softwarem. První zkušenost s systémem byla tak povzbuzující, že Medicover Polsko se rozhodl převést veškerý prováděný výzkum na platformu Startquestion.
Beata Dąbrowska
V Startquestion jsem našel to, co jsem si přál dělat později při rozvíjení své společnosti. Na jedné straně pečujeme o solidní a bezpečný technologický základ a na druhé straně nasloucháme potřebám, zapojujeme zákazníky do vývoje produktu a zaměřujeme se na řešení problémů.
Paweł Owczarek