Průzkum Net Promoter® Score (NPS)
Net Promoter Score (NPS) je světově uznávaná metodika a jeden z nejlepších obchodních nástrojů pro výzkum loajality zákazníků. Díky tak jednoduché a cenné zpětné vazbě vyvodíte pozoruhodně cenné závěry.
Nevyhovuje vám tento vzor? Napište nám, jaké téma vás zajímá
Podívejte se na další vzory dotazníků z kategorie zpětná vazba zákazníka (CX)
-
Průzkum kvality spokojenosti se službami
-
Průzkum potřeb zákazníků
-
Průzkum zpětné vazby k produktu (NPS)
-
Spokojenost zákazníků
-
Průzkum Customer Exit
-
Průzkum Net Promoter® Score (NPS)
-
Průzkum nápadové schránky
-
Průzkum vývoje se zákazníkem
-
NPS průzkum SaaS společnosti
-
Customer Effort Score (průzkum po kontaktování zákaznického servisu)
-
Průzkum spokojenosti se službami
-
Průzkum kontinuity podnikání v době COVID-19
-
Průzkum zpětná vazba zákazníka
Důvěřují nám
Doporučují nás
Po mnoha doporučeních jsme vyzkoušeli Startquestion, který se ukázal být snadno použitelným a flexibilním softwarem pro ankety. Oceňujeme vysokou kvalitu, rychlost reakce a trpělivost týmu zákaznické podpory. Startquestion nám pomáhá v mnoha aspektech spojených s zpětnou vazbou a vidíme, že jej aktivně používají stále více uživatelů a oddělení pro své účely.
Krzysztof Gabruk
Startquestion nám umožnilo zaručit anonymitu ankety našim zaměstnancům. Schopnost automaticky odesílat připomínky k dokončení studie nám pomohla získat výsledky - bez nich bychom jistě nedosáhli tak vysoké odezvy.
Sebastian Srebnicki
Klíčem k úspěchu projektu Hlasu zákazníka je integrace interních systémů klienta s online výzkumným softwarem. První zkušenost s systémem byla tak povzbuzující, že Medicover Polsko se rozhodl převést veškerý prováděný výzkum na platformu Startquestion.
Beata Dąbrowska
V Startquestion jsem našel to, co jsem si přál dělat později při rozvíjení své společnosti. Na jedné straně pečujeme o solidní a bezpečný technologický základ a na druhé straně nasloucháme potřebám, zapojujeme zákazníky do vývoje produktu a zaměřujeme se na řešení problémů.
Paweł Owczarek