Průzkum efektivity reklamy
Startquestion vám umožňuje vytvořit dotazník pro zkoumání rozsahu a typu vlivu televizních nebo internetových reklam na chování lidí, kteří nakupují produkty nebo využívají služby.
Nevyhovuje vám tento vzor? Napište nám, jaké téma vás zajímá
Podívejte se na další vzory dotazníků z kategorie business & marketing
-
Hotelový průzkum
-
Demografický průzkum
-
Průzkum po události
-
Průzkum nakupování online
-
Marketingový průzkum
-
Průzkum sociálních sítí
-
Hotelový průzkum
-
Průzkum efektivity reklamy
-
Kontaktní formulář obchodního oddělení
-
Formulář pro generování potenciálních zákazníků
-
Formulář hlášení o incidentu
-
Brandingový dotazník
-
Formulář log aktivity
-
Průzkum zpětné vazby po webináři
-
Brand awareness
-
Průzkum kontinuity podnikání v době COVID-19
-
Průzkum testování konceptu produktu
Důvěřují nám
Doporučují nás
Po mnoha doporučeních jsme vyzkoušeli Startquestion, který se ukázal být snadno použitelným a flexibilním softwarem pro ankety. Oceňujeme vysokou kvalitu, rychlost reakce a trpělivost týmu zákaznické podpory. Startquestion nám pomáhá v mnoha aspektech spojených s zpětnou vazbou a vidíme, že jej aktivně používají stále více uživatelů a oddělení pro své účely.
Krzysztof Gabruk
Startquestion nám umožnilo zaručit anonymitu ankety našim zaměstnancům. Schopnost automaticky odesílat připomínky k dokončení studie nám pomohla získat výsledky - bez nich bychom jistě nedosáhli tak vysoké odezvy.
Sebastian Srebnicki
Klíčem k úspěchu projektu Hlasu zákazníka je integrace interních systémů klienta s online výzkumným softwarem. První zkušenost s systémem byla tak povzbuzující, že Medicover Polsko se rozhodl převést veškerý prováděný výzkum na platformu Startquestion.
Beata Dąbrowska
V Startquestion jsem našel to, co jsem si přál dělat později při rozvíjení své společnosti. Na jedné straně pečujeme o solidní a bezpečný technologický základ a na druhé straně nasloucháme potřebám, zapojujeme zákazníky do vývoje produktu a zaměřujeme se na řešení problémů.
Paweł Owczarek