Spokojenost zákazníků
Dobrý zákaznický servis je nesmírně důležitý. Aby bylo možné jej udržet, je nutné neustále měřit úroveň spokojenosti.
Nevyhovuje vám tento vzor? Napište nám, jaké téma vás zajímá
Podívejte se na další vzory dotazníků z kategorie zpětná vazba zákazníka (CX)
-
Průzkum kvality spokojenosti se službami
-
Průzkum potřeb zákazníků
-
Průzkum zpětné vazby k produktu (NPS)
-
Spokojenost zákazníků
-
Průzkum Customer Exit
-
Průzkum Net Promoter® Score (NPS)
-
Průzkum nápadové schránky
-
Průzkum vývoje se zákazníkem
-
NPS průzkum SaaS společnosti
-
Customer Effort Score (průzkum po kontaktování zákaznického servisu)
-
Průzkum spokojenosti se službami
-
Průzkum kontinuity podnikání v době COVID-19
-
Průzkum zpětná vazba zákazníka
Důvěřují nám
Doporučují nás
Po mnoha doporučeních jsme vyzkoušeli Startquestion, který se ukázal být snadno použitelným a flexibilním softwarem pro ankety. Oceňujeme vysokou kvalitu, rychlost reakce a trpělivost týmu zákaznické podpory. Startquestion nám pomáhá v mnoha aspektech spojených s zpětnou vazbou a vidíme, že jej aktivně používají stále více uživatelů a oddělení pro své účely.
Krzysztof Gabruk
Startquestion nám umožnilo zaručit anonymitu ankety našim zaměstnancům. Schopnost automaticky odesílat připomínky k dokončení studie nám pomohla získat výsledky - bez nich bychom jistě nedosáhli tak vysoké odezvy.
Sebastian Srebnicki
Klíčem k úspěchu projektu Hlasu zákazníka je integrace interních systémů klienta s online výzkumným softwarem. První zkušenost s systémem byla tak povzbuzující, že Medicover Polsko se rozhodl převést veškerý prováděný výzkum na platformu Startquestion.
Beata Dąbrowska
V Startquestion jsem našel to, co jsem si přál dělat později při rozvíjení své společnosti. Na jedné straně pečujeme o solidní a bezpečný technologický základ a na druhé straně nasloucháme potřebám, zapojujeme zákazníky do vývoje produktu a zaměřujeme se na řešení problémů.
Paweł Owczarek