Widgetový průzkum spokojenosti zákazníka
Dobrý zákaznický servis je nesmírně důležitý. Aby bylo možné jej udržet, je nutné neustále měřit úroveň spokojenosti.
Nevyhovuje vám tento vzor? Napište nám, jaké téma vás zajímá
Podívejte se na další vzory dotazníků z kategorie uživatelská zkušenost (UX)
-
Relační NPS průzkum
-
Widgetový průzkum: Jak můžeme zlepšit naše webové stránky?
-
Průzkum očekávání zákazníka
-
Hodnocení produktu
-
Průzkum zapojení uživatelů produktu
-
Widgetový průzkum pro opuštění webu
-
Widgetový průzkum: vyhledávání Google
-
Validace produktu
-
Widgetový churn průzkum: proč zákazníci odcházejí?
-
Dotazník pro blog
-
Průzkum konkurence
-
Widgetový průzkum: zpětná vazba čtenářů
-
Widgetový průzkum nečinnosti uživatelů
-
Dotazník pro hodnocení článku
-
Spokojenost zákazníků
-
Ověření nových funkcí
-
Odběr newsletteru pomocí widgetu
-
Průzkum vhodnosti produktu na trhu
-
Průzkum zpětné vazby - demo
-
Průzkum konkurenčních výhod
-
Formulář nápadů zákazníků pro nové funkce
-
Customer Effort Score Pop-up
-
E-Commerce průzkum
-
CES průzkum
-
Průzkum spokojenosti zákaznických služeb
-
Widgetový průzkum cílové skupiny
-
Widgetový průzkum nacenění
-
Widgetový průzkum: Jak jste našli náš web?
-
Widgetový průzkum elasticity ceny produktu
-
Widgetový průzkum: navigace na webu
-
Widgetový průzkum opuštění nákupního košíku
-
Widgetový průzkum: důvod návštěvy webu
-
Widgetový průzkum odchodu z webových stránek
-
Widgetový průzkum: rekrutace uživatelských testerů
-
Widgetový průzkum: hodnocení funkcí webu
-
Widgetový průzkum: efektivita webu
-
Hodnocení webových stránek pomocí widgetu
-
Průzkum uživatelské zkušenosti (UX)
Důvěřují nám
Doporučují nás
Po mnoha doporučeních jsme vyzkoušeli Startquestion, který se ukázal být snadno použitelným a flexibilním softwarem pro ankety. Oceňujeme vysokou kvalitu, rychlost reakce a trpělivost týmu zákaznické podpory. Startquestion nám pomáhá v mnoha aspektech spojených s zpětnou vazbou a vidíme, že jej aktivně používají stále více uživatelů a oddělení pro své účely.
Krzysztof Gabruk
Startquestion nám umožnilo zaručit anonymitu ankety našim zaměstnancům. Schopnost automaticky odesílat připomínky k dokončení studie nám pomohla získat výsledky - bez nich bychom jistě nedosáhli tak vysoké odezvy.
Sebastian Srebnicki
Klíčem k úspěchu projektu Hlasu zákazníka je integrace interních systémů klienta s online výzkumným softwarem. První zkušenost s systémem byla tak povzbuzující, že Medicover Polsko se rozhodl převést veškerý prováděný výzkum na platformu Startquestion.
Beata Dąbrowska
V Startquestion jsem našel to, co jsem si přál dělat později při rozvíjení své společnosti. Na jedné straně pečujeme o solidní a bezpečný technologický základ a na druhé straně nasloucháme potřebám, zapojujeme zákazníky do vývoje produktu a zaměřujeme se na řešení problémů.
Paweł Owczarek