Příklady business a marketingových průzkumů
Prostřednictvím připravených online průzkumů, které jsme pro vás připravili, nyní můžete:
- Získat budoucí zákazníky (generování leadů)
- Zjistit, zda je vaše značka dobře známá
- Umožnit potenciálním zákazníkům snadněji kontaktovat obchodní oddělení
- Ověřit účinnost reklamních kampaní
- Dovědět se názory účastníků vašich webinářů
A mnoho dalšího!
Vyberte si obchodní a marketingový průzkum přizpůsobený vašim potřebám
Průzkumy obchodu a marketingu vám mohou lépe pomoci porozumět cílové skupině produktů nebo služeb vaší společnosti. S připravenými šablonami průzkumů připravenými našimi odborníky můžete získat spoustu cenných informací, jako jsou:
- Data o potenciálních zákaznících
Získání nových uživatelů je pro každou organizaci klíčovým úkolem. Můžete si práci usnadnit automatizací tohoto procesu díky online průzkumům, jako jsou průzkumy generování leads nebo formuláře pro odběr newsletteru.
- Znalosti o účinnosti reklamy
Každá organizace, která chce získat nové zákazníky, musí investovat do reklamy. Ale jak zjistit, zda využíváme rozpočet nejlépe? Jak ověřit účinnost zvoleného způsobu dosažení potenciálních příjemců? Dobrým řešením je průzkum dopadu reklamy, který ukáže místo rozhodnutí.
- Brand Awareness
Předpokládejme, že provozujete společnost, která vyrábí klimatizace. Vědí klienti o naší existenci? Jak zkontrolovat povědomí trhu o našem produktu nebo službě? Nabízíme průzkum Bran Awarenss (povědomí o značce). Tato jednoduchá a praktická studie vám umožní zjistit, zda potenciální zákazníci znají náš produkt.
- Zpětná vazba od účastníků webinářů
Webináře se staly cenným nástrojem pro odborníky v oblasti marketingu a prodeje. Vytvářejí pozitivní obraz společnosti, která je ochotná sdílet znalosti, a slouží také k získávání nových leads. Ale je to vždy tak? Není nutně. Abyste zjistili, jak účastníci vnímají váš webinář, zeptejte se jich na téma setkání, postoj a dovednosti lektora.
- Kontaktní údaje pro prodejce
Umožněte potenciálním zákazníkům snadno kontaktovat oddělení prodeje. Vytvořte snadno vyplnitelný kontaktní formulář a umístěte ho na své webové stránky. Nechte potenciální zákazníky domluvit si rozhovor nebo schůzku s prodejcem ve vhodném čase pro ně.
Startquestion umožňuje nejen shromažďovat a analyzovat zpětnou vazbu, ale také připravovat zprávy (cyklické nebo ŽIVĚ) a pohodlně sestavovat data tak, aby získané informace přinesly vaší organizaci co největší prospěch.
Více informací...