Příklady průzkumů uživatelské zkušenosti (zážitku)
Profesionální průzkumy spokojenosti zákazníků a pečlivě vybrané otázky vám pomohou:
- Rozumět tomu, co si myslí stávající a potenciální uživatelé o produktech, službách, softwaru, který vytváříte, nebo o webových stránkách
- Najít řešení hádanky, která brání zákazníkovi dokončit nákup
- Srovnat vaši nabídku s nabídkou konkurence
- Dozvědět se příčiny odchodu, tedy odlivu zákazníků a uživatelů
Vyberte si průzkum uživatelského zážitku přizpůsobený vašim potřebám
Můžete měřit spokojenost uživatelů ve všech kontaktních bodech s organizací. Průzkum Customer Effort Score (CES) vám odpoví na to, jak funguje zákaznická podpora ve vaší firmě a kolik úsilí uživatelé potřebují, aby se vypořádali s věcí, která je pro ně důležitá. Studie o opuštění webu vám umožní zkoumat důvody odchodu potenciálních zákazníků a očekávání těch současných.
Pokud uvažujete o zavedení změn nebo nového produktu na trh, zeptejte se svých uživatelů předem na jejich názor. Průzkum Product / Market Fit vám odpoví na to, jak hodnotí zákazníci navrhované změny a co jim chybí v nabídce vaší firmy. Otázka v reálném čase, co brání vašim zákazníkům v zadání svých objednávek, poskytne zpětnou vazbu, kterou potřebujete k zlepšení uživatelského zážitku.
Průzkum spokojenosti zákazníků vám umožní měřit úroveň spokojenosti se službou nebo produktem nepřetržitě, a cyklický průzkum NPS vám řekne, jak pravděpodobné je, že uživatelé doporučí produkt/službu svým přátelům. Online uživatelský výzkum je také skvělý nástroj k pochopení silných a slabých stránek konkurence, stejně jako k tomu, proč zákazníci volí jiné dodavatele.
Můžete také provádět tržní výzkum s online průzkumy. Zjistěte cílovou skupinu vašich zákazníků, ověřte nové nápady a zkontrolujte, jak se prezentujete ve srovnání s konkurencí, abyste vytvořili nejlepší produkt nebo poskytli nejkvalitnější službu, která překoná očekávání vašich stávajících a potenciálních zákazníků.
Více informací...