Příklady průzkumů zpětné vazby zákazníků
Poslouchejte hlas zákazníka, abyste pochopili jejich potřeby. S online průzkumy budete moci:
- Zlepšit standardy zákaznického servisu
- Zvýšit úroveň spokojenosti zákazníků s kvalitou nabízených produktů a služeb
- Vytvořit skupinu důvěryhodných a loajálních ambasadorů značky
- Získat výhodu oproti konkurenci tím, že budete mít zákazníky blízko
- Zlepšit svou nabídku na základě hodnocení a názorů
- Identifikovat problémy ovlivňující ztrátu spokojenosti a odchod
Základem výzkumu spokojenosti zákazníků je položit správné otázky správným lidem ve správný čas.
Očekávání zákazníků mohou souviset s kvalitou produktů, poskytovanými službami, kontaktem s oddělením zákaznické podpory, vyřizováním stížností, změnami v nabídce nebo novými funkcemi v softwaru výrobce. Spokojenost zákazníků na každém z těchto bodů kontaktu lze měřit a analyzovat.
Vyberte si průzkum zpětné vazby zákazníků přizpůsobený vašim potřebám
Pomocí našich připravených šablon připravených odborníky na CX můžete provádět:
- Průzkumy spokojenosti se zákaznickým servisem
- Analýzu odchodu (odchod zákazníků)
- Roční průzkumy spokojenosti
- Průzkumy věrnosti zákazníků (Net Promoter Score)
- Průzkumy spokojenosti zákazníků po nákupu
A mnoho dalšího. Můžete také využít kontaktní formulář zákazníka k žádosti o neocenitelnou zpětnou vazbu nepřetržitě.
Sledujte, jak se hlas zákazníka mění s časem. Zeptejte se, kolik úsilí vynakládají na řešení záležitostí důležitých pro ně u oddělení Customer Effort Score (CES), zkoumejte trendy a měřte spokojenost zákazníků (CSAT).
Analýza úrovně spokojenosti zákazníků po transakci vám pomůže zlepšit nabídku nebo přístup k podnikání, abyste dosáhli nízké míry odchodu a vysokých hodnocení spokojenosti zákazníků.
Více informací...